Як зняти дверну ручку фольксваген пасат б6

Як зняти зовнішню ручку дверей Volkswagen Passat b6?

0:00Рекомендований кліп · 49 сек.Як зняти ручку дверей Passat B6 Пасат Б6 – YouTubeПочаток кліпа, що рекомендуєтьсяКінець кліпа, що рекомендується

Як зняти ручку дверей б6?

0:54Рекомендований кліп · 54 с.

Як прив'язати ключ Passat b6?

Натисніть кнопку "Відкрити". Вставте ключ у замок та увімкніть запалювання. Вимкніть запалення та вийміть ключ із замка. Натисніть на брелоку кнопку "Закрити" або "Відкрити".

Зняття ручок дверей Passat b6

Всім привіт! Давно не було записів, та й чогось глобального з машиною не відбувається.
На святах став виявляти, що корозія навколо ручок дверей стала посилюватися і було вирішено спробувати сповільнити цей процес, щоб дотягнутися до перекраси навесні/влітку. Як знімати ручки дверей ніде хорошого звіту не знайшов, тож вирішив сам написати, може комусь знадобиться.

Зняття ручки водія.
Щоб зняти ручку водія спочатку необхідно зняти кришку над личинкою замку ручки.

Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6

Далі з торця дверей знімаємо дві гумові заглушки. Спочатку викручуємо викруткою Т15 гвинт, що стирчить (червона стрілка), потім знаходимо всередині другий гвинт (зелена стрілка) максимально відтягуємо ручку «на відкриття» і відкручуємо тією ж викруткою доти, поки не витягнемо частину ручки з личинкою. Сама пластикова ручка повинна залишитися зафіксованою у відкритому положенні.
Цей гвинт підібганий фіксаторами, але перестаратися теж не потрібно.

Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6

Далі акуратно витягуємо ручку з посадкового місця в замку, потім виводимо у бік задніх дверей та повертаючи від дверей витягуємо передню частину.

Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6

Складання в зворотному порядку: Вставляємо ручку, вставляємо частину з особинкою і закручуємо внутрішній гвинт, ручка повертається у вихідне положення, вкручуємо гвинт, що стирчить.
Одягаємо заглушки.
Номери заглушок, якщо раптом втратите:
1. Заглушка гвинта, що випирає
VAG 3C0837111
2. Заглушка внутрішнього гвинта
VAG N91060401

Зняття решти ручок.
Зняття та встановлення інших ручок проводиться в тому ж порядку, що і водійської, тільки гвинта, що випирає, на інших дверях немає.
Також знімаємо кришку ручки, знімаємо заглушку, відтягуємо ручку, викручуємо гвинт, поки не дістанеться металева частина ручки, витягуємо ручку.

Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6Фото у бортжурналі Volkswagen Passat B6

Складання у зворотному порядку.
Заглушки на інші двері аналогічні заглушці на дверях водія.

Всім дякую за увагу! Всім мир і ніштяков))

Фотозвіт Ремонт дверної ручки на Volkswagen Passat B3

Зіткнувся із проблемою дверних ручок. Дуже важко стало відчиняти двері зовні. Це проблема у багатьох. Я купив ручку неоригінал з окремими ключами і вона не підійшла та й взагалі зламалася. Тож вирішив зробити старі ручки. За приклад узяв передню праву ручку. У мене ручка з дротом і у багатьох виникає питання: "чи треба знімати обшивку дверей, щоб витягнути ручку?" Мені пощастило лише з правими дверима, тому що провід не був ні чим закріплений і ручка витяглася без проблем. А ось біля лівих дверей довелося зняти обшивку, так як провід був закріплений і не було ходу для витягування ручки.

Відразу перепрошую за якість фото, але сенс зрозумілий.

почнемо з того, як зняти ручку.

188258_01.jpg

1) Ось сама передня права ручка.

188258_02.jpg

2) Двері не хотіли відчинятися навіть так.

188258_03.jpg

3) Відкручуємо цей гвинт і зрушуємо ручку вперед.

188258_04.jpg

4) Ось так. Акуратно витягаємо з одного краю.

188258_05.jpg

5) Ця пласмаска, позначена на фото, в момент відчинення дверей тисне на педальку, яка всередині дверей і таким чином двері відчиняються. Двері взагалі можна відчинити без ручки, а просто натиснувши на педальку, але нам потрібні ручки. Викручуємо смужку. На неоригінальній ручці цього зробити не можна було! Півроку тому я підвикручував і таким чином двері відчинялися легко, але цього не надовго вистачило! Коротше, просто викручуємо!

188258_06.jpg

6) Я підібрав гвинт з такою ж різьбленням і за потрібною довжиною.

188258_07.jpg

7) І замість тієї смуги вкручуємо гвинт, але не до кінця!

188258_08.jpg

8) Вид з торця дверей. На фото позначено щілину, в яку треба просунути якусь платівку (я використав звичайний ключ від квартири) і натиснути на педаль у дверях. Це для того, щоб на педальку злегка тиснув гвинт (тільки злегка.) Інакше у мене ручка не вставала на місце, а натиснувши на педальку встановлюємо ручку назад зняття.

188258_09.jpg

9) Ось мій ключ тисне на педаль!
От і все!

Після такої процедури перевірте відкривання та закривання замків. Якщо замок не закривається або не відкривається, то треба гвинт, який встановили, вкрутити більше!
Двері тепер відчиняються з легкого дотику до ручки. І не треба нових ручок! Єдиний мінус у гвинтах у тому, що вони металеві! Треба придумати на них якісь пластикові ковпачки. І гвинти краще змастити густим мастилом.
Дякую за увагу!

Passat-Nik

Kanaris

Завсідник

У неоригінальних ручок пластмасовий ковпачок одягається на важіль ручки і фіксується в потрібному положенні після регулювання його вильоту за допомогою клина, що проходить через нього, і паз у важелі.При недостатності вильоту я вирішив питання просвердлити в нижньому торці ковпачка отвір і вкрутивши в нього шуруп потрібної довжини. Фото нажаль немає.

Passat-Nik

Пасатник

Дивно. У моєї ручки такого немає! Або я чогось не наздоганяю. Не знаю як ти там розверлював ще, особисто у мене в місці з'єднання ковпачка та важеля метал обламався.

188258_10.jpg

bruski

Боїшся-не роби. Робиш-не бійся.

RDN

Майстер порадник

Повідомлення 177 Реакції 25 Місто Росія, Смоленськ Авто VW Passat B4 VR6 МКПП SarayEdition 95г, повний фарш.

А я просто підігнув лапку, на яку давить болт.
За 4 роки експлуатації проблем більше не виникало.

Passat-Nik

Пасатник

А я просто підігнув лапку, на яку давить болт.
За 4 роки експлуатації проблем більше не виникало.

RPetrovich

Майстер порадник

Повідомлення 448 Реакції 145 Місто Україна, Харків Авто 1991 Golf 3 1.4 ABD + 1991 VW Passat B3 Variant 1.8 RP Mono-motronic

de_soto

Просто зазирнув

Теж стикався з цією проблемою, але чого не рекомендую, так це підгинати лапку важеля, найменше зусилля і облом гарантований. Що втім зі мною і сталося Вирішення проблеми знайшлося у виточці втулочки, довжиною на пару міліметрів більше ніж довжина пластмаски у встановленому стані. Виточену втулочку, один кінець який був звужений, щоб зайти у вушко важеля, змастив експоксидкою і вставив на місце. Головне, підібрати діаметр, щоб уникнути тугого запресовування, що може спричинити розлом вушка важеля.

Passat-Nik

Пасатник

так, з лапкою треба бути обережніше, тому що якщо перегнути трохи більше, то доведеться відгинати назад (якщо трохи більше буде, ніж належить, то замки не будуть відкриватися/закриватися), і як вище сказано, що лапка може переломитися.

bink83

Постійний учасник

а я на пластмаску одягав шматок гумового шланга відповідного діаметра але трохи довше за неї і садив на клей – і тисне м'якше і площа стикання більше. ще в мене постійно випадала силумінова пімпочка, яка служить віссю цього важеля – довго з нею бився, потім якийсь гвинтик вкрутив і лиха не знаю

pashaxxx

Просто зазирнув

NENCI

Просто зазирнув

А на задніх дверях – теж саме? Пробуватиму, з чотирьох дверей нормально відкривається тільки задня ліва.

DAZ

Постійний учасник

А я нічого не підгинав, не крутив, не насаджував, а просто зняв замок (не ручку) з дверей, промив і змастив фахівець. силіконовим мастилом, і тепер замок відкривається як тільки доторкнешся до ручки, і ключем стало легше відкривати, раніше здавалося що ключ може погнутися від зусилля, що додається. Подивимося як мастило взимку себе покаже. Біле мастило (спрей) для замків, петель та ін. механізмів LIQUI MOLY 3075.

DAZ

Постійний учасник

У мене ручка з дротом і у багатьох виникає питання: "чи треба знімати обшивку дверей, щоб витягнути ручку?" Мені пощастило лише з правими дверима, тому що провід не був ні чим закріплений і ручка витяглася без проблем. А ось біля лівих дверей довелося зняти обшивку, так як провід був закріплений і не було ходу для витягування ручки.

джгут від ручки йде вниз по корпусу дверей, паралельно площині скла і в нижній точці цей джгут кріпиться до дверей за допомогою кліпси, щоб не зачіпати за скло. Якщо джгут вільно виймається з ручкою, значить він не вставлений у кліпсу, а це загрожує тим, що скло, при опусканні, зачіпатиме джгут і він протреться. ЦЕ ПРАКТИКА. Але дякувати богові самі дроти в мене не протерлися, а тільки обплетення, під час помітив, тільки потім, при знятті внутрішньої обшивки, побачив кліпсу.Ну може в тебе вдало палять "ліг" без кліпси, і не зачіпає. Таким чином, якщо хочете вийняти та вставити ручку "правильно", то доведеться знімати обшивку, не так і клопітно насправді.
Пройшли перші заморозки, силіконове мастило радує, задні двері не змащував, так відкриваються з великими труднощами, а передні – за подихом вітру. До речі, для змащування замків обшивку знімати не треба, через тиждень змащуватиму задні замки, зима все-таки.